بهار دلها

آخرین نظرات

چطور بگویم ؟

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ب.ظ

چطور بگویم ؟

تو فرشته ای و ریحانه ...

حجاب

چطور بگویم ؟

تا تو قدر خودت را بدانی

چطور بگویم ؟

وقتی همیشه فکر می کنی من از روی خودخواهی می گویم

چطور بگویم ؟

زیبایی ات را ای فرشته برای عشقت نگهدار

چطور بگویم؟

نگذار از تو به رایگان ...

چطور بگویم ؟

وقتی همیشه فکرت این است که من به زور می خواهم آن را به تو تحمیل کنم

چطور بگویم؟

وقتی نمی فهمی من از روی دوست داشتن آن را می گویم

ای دختر سرزمین من 

ای فرشته 

ای گُل نرگس ، بنفشه ، مریم ، لاله و همیشه بهار

همیشه بهار بمان ...

و خو درا خزان نَکُن 

دِلبری کن ولی برای عشقت

نه برای همه

ای گُل همیشه بهار

چادرت تو را بال است

پَر بِزن ، به سوی خدا ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی