بهار دلها

آخرین نظرات

دیدن تصاویر و فیلم های مستهجن

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ

سلام .. نمیخواهم درباره این موضوع علمی ، دینی صحبت کنم و فقط میخوام خیلی ساده درباره این موضوع بنویسم .

ما یا ازدواج کردیم و این فیلم ها و تصاویر رو می بینیم یا مجرد هستیم ، در هر دو حالت بررسی میکنم

هجده

برای مجردها :

شخصی که مجرد هست و این تصاویر رو می بینه به شدت حس جنسی پیدا میکنه و چون مجرد هست نمی تونه شهوت خودش رو کنترل کنه و تخلیه جنسی بشه و مشکلاتی از قبیل خود ارضایی ممکن هست انجام بده که چقدر آسیب هایی از این طریق ممکنه برای شخص پیش بیاد.

دیدن این تصاویر و فیلم ها برای شخص مجرد حسرت و طمع رو به بار میاره چون شخص فقط یک تصویر زیبا می بینه ولی به هیچ وجه دستش به اون شخص نمی رسه ، پس طمع جنسی و فشارهای جنسی شخص رو زیاد میکنه .

یکی از مشکلات دیگه این هست که شخص ممکن هست ذهن جنسی پیدا کنه که این مشکل برای زندگی اجتماعی شخص خطرناک هست و زندگی اش را دچار اختلال میکنه .

 برای متاهل :

یکی از مهمترین مشکلاتی که دیدن تصاویر و فیلم های مستهجن برای افراد متاهل ممکن هست بوجود بیاره این هست که ممکنه آقا یا خانم به همسر خودش دیگه قانع نشه و چون شخصی که در فیلم هست بسیار زیبا و خوش اندام هست با همسر خودش مقایسه میکنه و سردی در زندگی ممکن هست بوجود بیاورد .

دقت کنید که شخص در فیلم های مستهجن در حال بازی کردن فیلم هست و آنها بازیگر فیلم های مستهجن هستند و شما نمی توانید مانند آنها این کارها را انجام دهید و در نهایت در ارضای میل جنسی هم با مشکل برخورد می کنید .

چه برای مجردها و چه برای متاهل ها با دیدن تصاویر و فیلم های مستهجن مشکل تنوع طلبی ممکن است برای شخص بوجود بیاید که در نهایت یک نفر برای زندگی مشترک آن را ارضا نکند و پس از مدتی نسبت به آن سرد شود و بخواهد با افراد بیشتری باشد .

دوست عزیز این نکات را جدی بگیر و با کنترل خودت زندگی اجتماعی و آرامشت رو به خطر ننداز .

زندگی تو ، خانواده تو ، همسر و بچه هایت مهمتر از دیدن این فیلم ها هست که بخواهی اینهمه آرامش رو بهم بزنی برای دیدن چند دقیقه فیلم !!

فیلم های مستهجن ، فیلم های رقص ها ، تصاویر مستهجن یا تصاویر خانم ها همه اینها باعث درگیر شدن ذهن شما میشه و شما رو از مسیر اصلی زندگیتون منحرف میکنه ...

پی نوشت :

+دیدن تصاویر و فیلم های مستهجن حتی در فرزند شما که قرار است در آینده متولد شود ممکن هست تاثیرات منفی بگذارد .

+ این نکاتی که من نوشتم قسمت کوچکی از مضرات دیدن این تصاویر و فیلم ها هست .

+ حتی دیدن یه تصویر خانم زیبا و با حجاب و یا حتی چشم چرانی در خیابان تاثیر منفی در ذهن شما و زندگی شما داره .

+ این همه گفتم ولی مهمترین دلیل ندیدن این فیلم ها و تصاویر رو نگفتم و آن دلیل فقط و فقط این هست که با ندیدن این فیلم رضایت خداوند عز و جل و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) رو کسب کنید ..

+ اگر خودت و خانواده ات رو دوست داری و تا امروز این تصاویر و فیلم ها رو مشاهده می کردی از همین امروز تصمیم بگیر و تمام فیلم ها و تصاویر رو پاک کن و حتی اگر ماهواره داری اون رو بشکن و اطمینان داشته باش آرامشی خدایی در زندگیت جریان پیدا میکنه

+ اگر مشکلی در این رابطه دارید در قسمت نظر ها بنویسید و یک ایمیل برای ارتباط ما با شما حتما بنویسید .

+ اگر با نظر من مخالف هستید در قسمت نظرات بنویسید

+ کلیپی کوتاه درباره عاقبت دیدن فیلم های مبتذل


دریافت

یاعلی مدد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی